Helpdesk Support

Har du råd att vänta när du får it-problem?

Vad gör du om något börjar krångla just som du ska leverera?

De flesta problemen löser vi direkt via telefon, mejl, chatt eller fjärrstyrning.

Vår helpdesktekniker hjälper dig med allt som rör IT-system, Microsoft365 licenser, störningar, anpassade filrättigheter, säkerhet, backup och lagring.

Våra kunder får dagligen hjälp via vår helpdesk och detta har visat sig utökat arbetsflödet och bidragit till att de jobbar mer effektivare än innan de fick hjälp från oss. De vet att om något skulle strula med deras IT, så finns vi alltid för dem. De når oss alltid via telefon, mejl eller chatt. Tack vare oss får du ett smidigare och effektivare arbetsflöde varje dag.

Skicka en intresseanmälan genom att välja det alternativ nedan som passar dig bäst, så hör vi av oss.

Dagligen1–2 gånger per vecka3–4 gånger per veckaVarannan vecka


Osäker på vad du ska välja för supportpaket? Lugn, vi löser det! Boka ett förutsättnigslöst möte här.   TA KONTAKT

en_USEnglish
sv_SESwedish en_USEnglish